ربى
ربى
طيب يا جماعه انا مش حامل ( الدورة متأخرة ومبانش في التحليل ) حلمت اني في محل ذهب انا وزوجي وكنت ببدل اسورتين عندي بواحده اكبر واتقل لانهم صغيرين ورفيعين وفعلا صاحب المحل جابلي اسورة ومعجبتنيش ورفضت اني اخذها وعلي فكرة الذهب (دهب أبيض ) وخرجت من المحل علي اساس اننا نروح محل تاني وامام المحل لقيت بنوته صغييره جرت عليا ومسكت رجلي وبعدين انا حملتها وأخذتها معاي ومشيت عندكككككككككككم تفسير
طيب يا جماعه انا مش حامل ( الدورة متأخرة ومبانش في التحليل ) حلمت اني في محل ذهب انا وزوجي وكنت...
دهب أبيض والفضة بنت
ان شالله حتبشرينا بحملك ببنوته...

توتا حتجنينينى :angry2: للان ما حللتى ولا فحصتى:icon32:
بحرينية زشتوو
والله العلم عند الله بس انه احساسى يقول لى انى حامل ابنت لانها ما تتحرك للحين فى بطنى شكلها كسوله هههههههههه

بس انه قبل ما احمل حلمت انه وحده بالدوام معاى عطتنى خاتم ذهب وعقبها حملت وعلى فكره اللى عطتنى الخاتم ما اواطنها ههههههههههههههه مسكينه

ولما حملت حلمت انه امى ضيعت خاتمها الذهب وانه حصلته لها وشفت حوالينى كله ذهب على الأرض
بس مثل ما قلتو العلم عند الله وانشاء الله يرزق كل محروم ياااااااارب

ومشكورين خواتى على المشاركة
توتا2006
توتا2006
ربي ان شاء الله هحلل يوم السبت والله ظروفي منعتني احلل دلوقتي مستنيه الاسبوع الجاي وأحلل ربنا يكرمك يا حبيبتي علي التفسير ويسمع منك ربنا
ღآلاءღ
ღآلاءღ

عيل انا سمعت العكس
ومن كذا وحده اسمع ان الخاتم الذهب ولد
والحلق >>> الترجيه>> بنت
والعلم عند رب العالمين
واللي يجي من الله حياه الله

تقبلي تحياتي وقبلاتي اختك
آلاء
Dandoon
Dandoon
انا بسمع انه الخاتم و السنسال و اي شي مذكر ولد
و الاسوارة و اي شي مؤنث بنت
صاحبتي حلمت انها لابسة خاتم و امها اجت عندها و اخدته منها قالتلها هاد مش نافع و اعطتها بداله خاتمين كبار و حلوين، كانت حامل وقتها اجهضت و حملت بعدها بولدين ورا بعض ماشالله