توضيح
احب اوضح انه الاعشاب الهندية لتنعيم و فرد الشعر تختلف عن اعشاب كوين هير
1- اولا الاسم التجارى
2- المنشا انا ما اعرف كوين هير ايه منشاها بس الاعشاب الهندية كما هو واضح من اسمها مستوردة ن الهند و انا ما اقول انها تباع بمصر فقط لكنها مستوردة من الهند اساسا

بالنسبة للاعشاب الهندية ما جانى اى شكوى منها و الكل بيشكر بها و ما سببت اى تساقط وو ى اى اثار جانبية وهى اعشاب طبيعية مائة بالمائة لانه الاعشاب بالهند ما فيش اكثر منها و مش محتاجين يخلطوها بمواد كيماوية
و من تقول انه الاعشاب من مصر مش مضمونة اقول انه هذه الاعشاب مرخصة من وزارة الصحة المصرية و ما ادراك ما الترخيص لا يعطونه لاى منتج كما انها مستوردة من الهند و مش ضرورى تكون متوفرة دول الخليج يعنى اللى يبيعها ممكن يكون ما بيصدرها لدول الخليج

و انالا اقول هذا الكلام للتجارة و الدعاية فانا اذا كنت متاكدة ان بها اى ضرر ما كنت بعتها لكم و ما يسوى بضع ريالات ان اضر الناس وو ان ادخل نار جهنم نعوذ بالله و اياكم منها

و الله على ما اقول شهيد و ارجعوا لتجارب من اشتروها و راسلوهم باالرسائل الخاصة بانفسكم لتتاكدوا من انها ليس لها اى اضرار

و الاعشاب مختلفى تماما عن كوين هير فهذا نوع و الاعشاب الهندية نوع تانى و هذا لا يعنى انى اذم بكوين هير فانا ما جربتها و لا اعرف عنها شىء و الاخت المحبة للراسول التى تروجها اخت فاضلة بارك الله فيها و بتجارتها
21-04-1427 هـ, 01:27 مساءً

لا توجد تقييمات لهذا الموضوع

يمكنك البدء بإعطاء تقييم عبر الضغط على النجوم أدناه:
5
4
3
2
1
و انا اطلب من البنات اللى اشتروا من مندوبتى بالسعودية المتحضرة ان يكتبوا تجربتهم مع الاعشاب الهندية و طبعا انا كل من يسالنى اقول اتبعوا التعليمات بدقة و لا تغيروا فيها اى شىء

و انا عن نفسى لما كانت اى واحدة تسالنى اقول لها لابد يمر 3 شهور من يوم ما صبغت شعرها و ان الاعشاب ما ينفع معها الصبغة بعد وضعها عل ى الشعر لمدة عام كامل و ما يهمنى طبعا انها ما راح تشترى المهم هو الامانة و عدم اضرار الناس
و ياريت ان احنا ما نعمم الحكم على اى نوع من الاعشاب لانه اى منتج دائما به الكويس و به السىء و كل من تقول كلمة تعلم انه الله تعالى يرانا و هذه شهادة نحاسب عليها يوم القيامة
و شكرا لكم
21-04-1427 هـ, 01:46 مساءً

تسلميلى يا ام يوسف
على ذوقك يا قمر
21-04-1427 هـ, 03:23 مساءً

الله يبارك لك و انتى اللى ذوق بجد و بكده فعلا المنافسة الشريفة
21-04-1427 هـ, 03:54 مساءً

بالتوفيق حبوبة
21-04-1427 هـ, 04:24 مساءً

الساعة الآن 10:07 .