الفكرة من الموضوع اللي بطرحه اليوم هو هل استفدتي فعلا اختي التاجرة من تجارة الالكترونية عن طريق النت والمنتديات

هل استطعتي اختي التاجرة انك تحققي هدف كنت تتطلعي ليه من قبل

اتكلم عن نفسي بشكل سريع انا الحمد الله حققت نسبة بسيطة من النجاح ماقدر اقول 100% فما زالت اتعلم كل يوم اشياء جديدة عن اسرار التجارة والتجار

مشكلتي تكمن بعدم قدرتي على الادخار

من تجاربكم ابغى كل وحدة تكتب لنا طريقتها بالادخار وبعد كدة كيف قدرت تكون لنفسها راس مال تبتدي فيه تجارة موسعة
للطلبات. واتس اب او تليغرام 0599666991
مشاهدة باقي العروضانستغرام ssallistore

لا توجد تقييمات لهذا الموضوع

يمكنك البدء بإعطاء تقييم عبر الضغط على النجوم أدناه:
5
4
3
2
1
والله موضوع ياسالي حلوو اوي للنقاش

انا دخلت التسويق الاليكتروني لحبي للتجاره من وانا في الكليه .. بس حبيت اشتغل من خلال النت
وياااما تعبت كتير في البدايه وصرفت كتيير ... وربنا ماضيع تعبي
علشان كده حتي في رسالتي الماجستير عن التسويق الليكتروني لحبي للنت ولحبي لمجال التجاره
وتعلمت كتير منها

بالنسبه لي انا قدرت ادخر من خلال التسويق الاليكتروني والحمد لله
وده بيرجع لاني قليل مااسيب معايا سيوله بمعني ان اي فلوس معايا ادخلها في الشغل اي مكسب لي اشتري بيه بضاعه واتاجر فيها
او اللي مثلا خلاص هيرسلي الفلوس وشور من قبل ارساله الفلوس اكون جهزت الطلب بحيث ان لااترك معي سيوله
وده ميزته في شئ .. انك بعد كده تحسي ان الفلوس اللي جايالك اكتر وبتاعتك

وياااماا جازفت كتير وبعت قبل ارسال المبلغ والحمد لله ربنا بيسترها مافيش غير عضوة بس هي اللي نصبت علي وفي مبلغ بسيط جداا

زطبعا كلنا من التجاره لازم نتعلم وطول عمرنا هنتعلم .. انا قابلتني مشكله الكريمات كتير في الجمارك بس دلوقت خلاص الحمد لله عرفت طريقه طلوعها

والواحد فعلا ياما بيتعلم وفي التجاره لازم زي ماتحبي المكسب زي مامفروض تكوني متوقعه الخساره

واللي حبيته اكتر في التجاره المجازفه والقلب الجامد وتحمل المسئوليه
اللي حبيته في التجارة بالنت
هي حب الناس لي والحمدلله
يارب ما اكون ظلمت احد
اما عن الادخار،، الحمدلله نصه راح بالديون
بس ناويه ان شاءالله ابدأ فيه قريب
والله يوفقني ويوفق الجميع ان شاءالله

سبحان الله وبحمده
اللهم اغننا بحلالك عن حرامك وبفضلك عمن سواك
وبطاعتك عن معصيتك وبرضاك عن سخطك
وبالثبات عند سؤالك
لا اله الا انت