حبيبتي..أختي تعمل في هذا المجال ...وتعيش في القاهرة...وربنا يباركلك في مشروعك إذا رغبت في التعامل معها ..سأرسل لك التفاصيل علي الخاص..وربي معك ..وإن شاءالله موفقه
أختك ناش
(اللهم اقسم لنا من خشيتك ما تحول به بيننا وبين معاصيك , ومن طاعتك ما تبلغنا به جنتك , ومن اليقين ما تهون به علينا مصائب الدنيا )
اقتباس مشاركة  (مليكة القلم)
حبيبتي نصيحه تحطي شكل ماليكان مو كامل لا ماليكان بس الجزء العلوي يعني الراس مع الرقبه
وتحطي اكثر من واحد على طاوله المعروضه وتلبسيهم اشكال من الحجابات وتلفيهم بطرق مختلفة وتنسقي الوانهم وتحطي الدبابيس على الجنب فيها

عشان في كتير زباين لما بشوفوا البضاعه بدون عرض ما بتلفت نظرهم لكن لما بشوفوها معروضه ومنسقه مع بعضها بتلفت نظرهم جدا وبيشتروا

وهالحركه شفتها بلبنان بمحلات الايشاربات والحجابات

وعلى فكره ضروري توفري (القمطة) البنده اللي تحت الحجاب اللي بتجي الوان او دانتيل او من القطن وبيبين طرفها من قدام

برضو في حاجه اسمها (آرك) وهي عبارة عن بلاستيك شفاف مستطيله طويله شوي بتنحط من داخل الحجاب من الامام عشان يصير الشكل واقف من قدام الجبهه يا رب تكوني فهمتي قصدي بس ما اعرف من وين في مصر ممكن توفريها لكن هي سهله جدا حتى ممكن الواحد يسويها بنفسه او اي مصنع بلاستيك ممكن يسويها بكل سهوله وبلبنان منتشره جداااااااا

فيه برضه متل الخواتم بتنحط بالحجاب او بالفولار ببعض اللفات المعينه للحجاب
حاولي تجيبي بنت شاطره وعندها طرق كتيره للف الحجاب حتى لو تاخد العموله كلها لها مش مشكله
اهم حاجه انه حيشتروا من عندك البضاعه

والف تحيه لك وموفقه يا رب
روووووووووووووو وووووعه والله فكره المنيكانات دى عمرها ماكنت تخطر ع بالى فكره جديده وشيك
ربنا يبارك فيكى افكارك رائعه واكتر من رائعه
جزاكى الله كل خير انا متهيالى هنففذ كل الافكار اللى انتوا قولتوهالى لانها فعلا افكار متميزه
ميرسى اوى وربنا مايحرمنى منكم

اقتباس مشاركة  (nash)
حبيبتي..أختي تعمل في هذا المجال ...وتعيش في القاهرة...وربنا يباركلك في مشروعك إذا رغبت في التعامل معها ..سأرسل لك التفاصيل علي الخاص..وربي معك ..وإن شاءالله موفقه
أختك ناش

جزاكى الله كل خير
فى انتظار المعلومات على الخاص

حبيبتى انا عندى طرح حلوة اوى هاند ميد هبعتلك الصور على الخاص
اختارى اللى يعجبك و انا نازلة اسكندرية اجيبهولك بنفسى
حبيبتي ادخلي هنا كنت معطيه بنت شوية معلومات
http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=405315

الساعة الآن 02:32 .