أخواتي العزيزات ... نظرا للأقبال الشديد على المنتجات الباكستانية من ملابس .. صناعات يدوية .. إكسسوارات ... زيوت ... وغيره الكثير ...

ونظرا لإرســـــــــــال الأخوات على الخاص والبريد الالكتروني فتحت هذا الموضوع حتى تكتب كل من لديها طلب .. طلبها هنا ...

منها وفرنا موضوع الرد على الرسائل ومنها تعم الفائدة ...
لا تسأل العبد وأسأل الرب

اللهم إن كان رزقي في السماء ... فأنزله
وإن كـــــان في الأرض ... فأخرجه. وإن كان بعيدا ... فقربه. وإن كــــان قــريبا ... فكــــثره, وإن كــــان كثيرا ... فـبــارك لي فـــــيه

بالتوفيق ياقمر بس ياريت لو عندك صور واسعار
أهلا لقاء يا سكر ...

أنا منزلة موضوعات كثيرة وبنات كتير أخدوا مني طلبيات متنوعــــــــــــة ...

إذا ضغط على اسمي وبعدين رحتي للبحث عن موضوعات أم معاذ وجهاد ح تطلع لك كل العروض اللي قدمتها لأني وجدت إنها صعبه تتجمع في موضوع واحد ... ومعاها صور وأسعار ...

لكن القصد هنا إن البنات اللي طالبين حاجات تانية غير اللي أنا منزلة عروضها يكتبوها هنا ...

في بنت طالبة مني مفارش سرير هندي ... وغيرها طالبة زيت ... وغيرهم طالبت كحل أو خداديات ... حتى إن في بنت طلبت شباشب لكن علشان كنت مستعجلة على الشحن جبتهم ونسيت اصورهم واستئذنها ونزلهم في المنتدى وبعتهم من غير صور ... وحاجات كتيرة تانية ممكن ما افمكرش انزلها عروض هم يكونوا شافوها ويطلبوها مني ادور عليها وأجيبها لهم ...

وشكــــــــــــــــــرا جزيلا على المرور والتشجيع الدااااااااااااااااائم ربنا يكتب ليكي وليّ التوفيق.
لا تسأل العبد وأسأل الرب

وإن كـــــان في الأرض ... فأخرجه. وإن كان بعيدا ... فقربه. وإن كــــان قــريبا ... فكــــثره, وإن كــــان كثيرا ... فـبــارك لي فـــــيه

الله يسعدك ويوفقك ويرجعك لاهلك سالمة وغانمة ياقلبي ..
اقتباس مشاركة  (نجود الرياض)
الله يسعدك ويوفقك ويرجعك لاهلك سالمة وغانمة ياقلبي ..

مشكووووووووووووووووووووووووووووووورة نجود ... ولك بمثل إن شاء الله ولا يحرمك من أهلك ...

ما كنت أعرف إن اسمي حلو لغاية ما شفته منور في توقيعك ...
لا تسأل العبد وأسأل الرب

الساعة الآن 07:39 .