ناقة عريمان
ناقة عريمان
انا فى منزلى حشره البق يا بنات وتعبانى انا وعائلتى جدا جدا وعامله تورم واحمرار فى الجلد لو سمحتم عاوزه اتخلص منها ضرورى ضرورى اعمل ايه ؟ ياريت كل واحده تقولى تجربتها لو تعرف لو سمحتم ؟
انا فى منزلى حشره البق يا بنات وتعبانى انا وعائلتى جدا جدا وعامله تورم واحمرار فى الجلد لو سمحتم...
حشرة البق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
<<<<<<<حسب ظنها انها الناموسه
واذا كانت هي اللي ظنيتها مالك الا اقرب زنوبه وتروح في خبر كان
واذا حشرة غيره برضوه الزنوبة لها دور عجيب خخخخخخخخخخخخخخخ
ناقة عريمان
ناقة عريمان
انا فى منزلى حشره البق يا بنات وتعبانى انا وعائلتى جدا جدا وعامله تورم واحمرار فى الجلد لو سمحتم عاوزه اتخلص منها ضرورى ضرورى اعمل ايه ؟ ياريت كل واحده تقولى تجربتها لو تعرف لو سمحتم ؟
انا فى منزلى حشره البق يا بنات وتعبانى انا وعائلتى جدا جدا وعامله تورم واحمرار فى الجلد لو سمحتم...
حشرة البق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
<<<<<<<حسب ظنها انها الناموسه
واذا كانت هي اللي ظنيتها مالك الا اقرب زنوبه وتروح في خبر كان
واذا حشرة غيره برضوه الزنوبة لها دور عجيب خخخخخخخخخخخخخخخ
nasma26
nasma26
ياحبيبتي..هالحشرة تحب تسكن بالخشب كثير..وتطلع بالليل لما النور يطفى..وتعض..يعني تشرب دم البشر..بالخصوص الصبيان..اذا ممكن تلقي مبيد حشرات اسمه: Mortein لون العبوة اسود يقضي على الصراصير وغيره..ما تاخذين الاحمر اللي يقضي عالذباب..ترشي زين كل الفراش والحيطان وتسدي الابواب..وتحطيها فكل مكان عشان لما تظهر الحشرة ترشي عليها..تموت فالحين.. كل يوم وان شاء الله حتقضي عليه بالمرة..وادعي بهذا الدعاء:نعوذ بكلمات الله التامة من شر ماخلق..اللهم عافينا مما ابتليتنا به.. اسال الله لكم الوقاية من كل شر..
nasma26
nasma26
زي ماقلت ليكي مبيد Mortein ريحته كويسة مايضريش حد عشان هي موقوية..اتمنى يوصلك ردي فالوقت المناسب..واذا حطيتو الفراش والحاجات اللي اتعلق بها..مايموت يخرج ويعلق بالحيطان القريبة او تحت اي حاجة..يعني اذا رجعت واحدة للداخل تحط الاف صبيانها فخلال اسبوع..من الاحسن ترشو كل شيء داخل الغرف..لما يموت.. اخرجوه للشمس .الحشرة ده..تكفي وحدة اذا اصطحبتيها من القرى الجبلية تكون عدد سكان مدينة فغرفة..نسال الله ان يطرد عنكم الضر والشر..
sadnightbird23
sadnightbird23
زي ماقلت ليكي مبيد Mortein ريحته كويسة مايضريش حد عشان هي موقوية..اتمنى يوصلك ردي فالوقت المناسب..واذا حطيتو الفراش والحاجات اللي اتعلق بها..مايموت يخرج ويعلق بالحيطان القريبة او تحت اي حاجة..يعني اذا رجعت واحدة للداخل تحط الاف صبيانها فخلال اسبوع..من الاحسن ترشو كل شيء داخل الغرف..لما يموت.. اخرجوه للشمس .الحشرة ده..تكفي وحدة اذا اصطحبتيها من القرى الجبلية تكون عدد سكان مدينة فغرفة..نسال الله ان يطرد عنكم الضر والشر..
زي ماقلت ليكي مبيد Mortein ريحته كويسة مايضريش حد عشان هي موقوية..اتمنى يوصلك ردي فالوقت...
جزاكم الله خيرا اخواتى الاعزاء