اقتباس مشاركة  (don)
بالنسبة للفراخ انتى تقصدى اية بكلمة نطبخ ؟؟؟يعنى مسلوقة ولا بانية ولا اى نوع بالظبط ؟؟ وانا تحت امرك
يعني السلق ، وطعمها شلون يكون بعد ماتردين تطبخينها ؟ وشكرتلج ذوقج يالغلا ..
مبارك عليكم الشهر الفضيل
صباح الفل يا دينا ليا كام سؤال فى الصفحه اللى فاتت عن السمبوسك يا رب لو عندك رد تقوليلى علشان اقدر اجهزها قبل رمضان وشكرا جزيلا و رمضان كريم

seapearl ربنا يخليكى وكل عام وانتى طيبة يا حبيبتى حخلص هنا وجيالك حالا هناك

صفحه الم تسلمى يارب وجزاكى الله خيرا

أحلام عصفور يا شلام يا احلامتى وانا قاعده هنا مستنياكى من ساعتها كل سنة وانتى واسرتك بالف خير ورمضان الجاى نباركلك بقى وانتى فى بيتك ان شاءالله

lolia شكرا يا لوليا ربنا يخليكى وكل عام وانتى بخير يارب

كويتية حرة اهلالالالالالالالا كل عام وانتى بالف خير ورمضان كريم وانا والله منتظراكى تيجى ترمضنى هنا معانا وبالنسبة للدايت انتى لسة حاطة أمل فى دايت ولا حاجة ؟؟؟ والله احنا فقدنا تقريبا الامل

omhabeba2000 اهلالالالالالا يا ام حبيبة وحشتينا والله كنتى فين بقالك كتير مدخلتيش عموما كل سنة وانتى بالف خير ورمضان كريم عليكم يارب
غرومة.. اهلا بيكى بالنسبة للفرخة مبيجرلهاش اى حاجة انتى بتكونى لفاها فى الفريزر فى ورقة فويل وبتكونى محتفظة برضه بالشوربة بتاعتها ( المرقة) بتضعى الشوربة فى الحلة لحد ماتغلى وتروحى حاطة الفرخه فيها لحد ما يغلو غلوتين وتستخدمى بعدها الفرخة عادى يعنى لو حتحمريها تروحى محمراها على طول فى شوية زيت وسمنة طبعا بتسعفك جدا فى الوقت وكذلك المشوية والصينية يادوب تطلعيها من الفريزر وتشتغلى وبالف هنا وشفا وانا معاكى فى اى استفسار

كل سنة و انت طيبة يا دندون و جزاك الله خيرا على تعبك يا حبيبتي
ربنا يبارك لك في صحتك و زوجك و اولادك

الساعة الآن 03:05 .