don
don
:26: :26: :26: يا سلام عليك يا ست ام سلمى خيرك علينا كثر اوى الله يرضى عليك
:26: :26: :26: يا سلام عليك يا ست ام سلمى خيرك علينا كثر اوى الله يرضى عليك
seapearl :26: ربنا يخليكى وكل عام وانتى طيبة يا حبيبتى حخلص هنا وجيالك حالا هناك

صفحه الم:26: تسلمى يارب وجزاكى الله خيرا

أحلام عصفور:26: يا شلام يا احلامتى وانا قاعده هنا مستنياكى من ساعتها كل سنة وانتى واسرتك بالف خير ورمضان الجاى نباركلك بقى وانتى فى بيتك ان شاءالله :42:

lolia :26: شكرا يا لوليا ربنا يخليكى وكل عام وانتى بخير يارب

كويتية حرة:26: اهلالالالالالالالا كل عام وانتى بالف خير ورمضان كريم وانا والله منتظراكى تيجى ترمضنى هنا معانا وبالنسبة للدايت انتى لسة حاطة أمل فى دايت ولا حاجة ؟؟؟ والله احنا فقدنا تقريبا الامل :(

omhabeba2000:26: اهلالالالالالا يا ام حبيبة وحشتينا والله كنتى فين بقالك كتير مدخلتيش عموما كل سنة وانتى بالف خير ورمضان كريم عليكم يارب
don
don
don don :
البطاطس المحشية : تجيبى البطاطس المدورة الصغيرة وتقشريها وتقوريها و تحمريها يعنى يا دوب تلفيها فى الزيت او السمن و تطلعيها من المقلاية وتحشيها بالعصاج وترصصيهم فى صينية المونيوم وعند الاستخدام بتطلعيها زى ماهى على الفرن على طول بس بتحطى الصلصة فى الصينية الاول 2- او بعد ما تحمريها تشيليها زى ما هى فى الاطباق بدون حشو صينية الكوسة بالبشاميل تعملى الصينية عادى لحد طبقة البشاميل تدخليها الفريزر شوية لحد ما البشاميل يجمد وبعدين تحطيها فى كيس نايلون وعلى الفريزر
البطاطس المحشية : تجيبى البطاطس المدورة الصغيرة وتقشريها وتقوريها و تحمريها يعنى...
غرومة..:26: اهلا بيكى بالنسبة للفرخة مبيجرلهاش اى حاجة انتى بتكونى لفاها فى الفريزر فى ورقة فويل وبتكونى محتفظة برضه بالشوربة بتاعتها ( المرقة) بتضعى الشوربة فى الحلة لحد ماتغلى وتروحى حاطة الفرخه فيها لحد ما يغلو غلوتين وتستخدمى بعدها الفرخة عادى يعنى لو حتحمريها تروحى محمراها على طول فى شوية زيت وسمنة طبعا بتسعفك جدا فى الوقت وكذلك المشوية والصينية يادوب تطلعيها من الفريزر وتشتغلى وبالف هنا وشفا وانا معاكى فى اى استفسار
رواء الاسلام
رواء الاسلام
don don :
seapearl :26: ربنا يخليكى وكل عام وانتى طيبة يا حبيبتى حخلص هنا وجيالك حالا هناك صفحه الم:26: تسلمى يارب وجزاكى الله خيرا أحلام عصفور:26: يا شلام يا احلامتى وانا قاعده هنا مستنياكى من ساعتها كل سنة وانتى واسرتك بالف خير ورمضان الجاى نباركلك بقى وانتى فى بيتك ان شاءالله :42: lolia :26: شكرا يا لوليا ربنا يخليكى وكل عام وانتى بخير يارب كويتية حرة:26: اهلالالالالالالالا كل عام وانتى بالف خير ورمضان كريم وانا والله منتظراكى تيجى ترمضنى هنا معانا وبالنسبة للدايت انتى لسة حاطة أمل فى دايت ولا حاجة ؟؟؟ والله احنا فقدنا تقريبا الامل :( omhabeba2000:26: اهلالالالالالا يا ام حبيبة وحشتينا والله كنتى فين بقالك كتير مدخلتيش عموما كل سنة وانتى بالف خير ورمضان كريم عليكم يارب
seapearl :26: ربنا يخليكى وكل عام وانتى طيبة يا حبيبتى حخلص هنا وجيالك حالا هناك صفحه الم:26: ...
كل سنة و انت طيبة يا دندون و جزاك الله خيرا على تعبك يا حبيبتي
ربنا يبارك لك في صحتك و زوجك و اولادك
don
don
كل سنة و انت طيبة يا دندون و جزاك الله خيرا على تعبك يا حبيبتي ربنا يبارك لك في صحتك و زوجك و اولادك
كل سنة و انت طيبة يا دندون و جزاك الله خيرا على تعبك يا حبيبتي ربنا يبارك لك في صحتك و زوجك و...
وانتى طيبة يا احلى رواء رمضان كريم وربنا يعوده عليكى وعلينا بالخير واليمن والبركات ومتنسيش فوانيش عمورة وابوحميد انا حكلمهم اسئلهم :42: على فكرة يارواء الارنب بتاعك عملى احبااااط شديد :42:
don
don
ليا سؤال يا دينا بعد اذنك السمبوسك بتعمليه ازاى اقصد يعنى جاهزه و الا انتى اللى بتحشيها و نوعها ايه و منين يعنى اى معلومات عنها لان جوزى بيحبها و انا مش خبيره فيها قوى . و بالنسبه لو عملت العجينه فى البيت لان حماتى استاذه فيها هل ممكن احشيها و اخزنها و الا الجاهزه بس هيا اللى توضع فى الفريزر و بالنسبه لحفظ الاطعمه لرمضان لازم ديب فريزر و الا الفريزر العادى لو فيه مكان ينفع .
ليا سؤال يا دينا بعد اذنك السمبوسك بتعمليه ازاى اقصد يعنى جاهزه و الا انتى اللى بتحشيها و نوعها...
اهلا ام دندونة :26: انا بجيبها من عند الفطاطرى عارفة المحل اللى بيعمل الفطير بالسكر والرقاق الطرى ؟؟؟؟ بيعملها دايما بتبقى طازة اول باول وبتبقى جميلة بحشيها واحطها فى اكياس فى الفريزر وبالنسبة للى حماتك بتعملها بتبقى مقاديرها اية ؟؟؟؟ وانا ارد عليكى
وبالنسبة للتفريز زى ما انتى عايزة بس طبعا بتحطيه فى الفريزر عادى مش لازم ديب فريزر