اقتباس مشاركة  (don)
اهلا يا رونى ماشى يا رونى وبالف هنا وشفا مقدما
ماما عاملة زى اختى بتعمل الكنافة فوق على النار والرقاق فوق برضه بتحب تعمل حاجتها فوق دايما

ازيك يا هوبة الفراخ حلوة فعلا يا هبة؟؟؟ طب انتى جبتيها بكام؟؟ وياترى اوزانها اية ؟

انا مامتى كمان زى مامه رونى وهاله وبتطلع الكنافه اجدع منى ميت مره

ايوا يا دون جميله قوى الوزن كان 1100 الى 1500 والثمن 12 جنيه وشويه للفرخه دورت على الشيت عشان اجيب لك التمن بالظبط بس تقريبا رمينا الشيت

على فكره يا دون وكل سكان اكتوبر هايبر عنده زبده تحححححححححفففففففففففففه الى بالكيلوا ريحتها وطعمها مش عادى
hii عليييكووووا
انا ماما بردوا بتعمل الرقاق فوق..يكونشوا قرايب؟؟؟؟
الفراخ بأه 1100 ب 13.60 من مترو و لسه مش جربتها..ميرسي يا هبه علي المعلومه اجربها ان شاء الله
شكرا ليكي يادون ومتحرمش منك يارب هي شكلها كدة صعبة بس انا ان شاء الله هجرب اعملها لئني نفسي فيها

طب الحقى اشترى من الذبدة ياهبة علشان تعملى بيها من حاجات العيد بدام انتى متأكدة انها حلوة مش حوصيكى حقفلك على سطح بتنا وتكورى كام كرة ذبدة وتحدفيهملى مش حتسيح متخافيش استنى استنى يا هبة ورونى كمان عاوزة

كنزي1 والله مش صعبة انتى بس خلى السكينة حامية وخلى معاكى مقص واخلى حتة حتة يعنى ورك ورك وصدر صدر حتلاقى العملية مشيت وفى منتهى السهولة

رمضان كريم يا بنات وحشتونى
اقتباس مشاركة  (ronii)
hii عليييكووووا
انا ماما بردوا بتعمل الرقاق فوق..يكونشوا قرايب؟؟؟؟
الفراخ بأه 1100 ب 13.60 من مترو و لسه مش جربتها..ميرسي يا هبه علي المعلومه اجربها ان شاء الله

ايوا يا رنون هى 1100 صح بس فى هايبر ارخص للانهم حاطين 13.90 وشاطبينها وحطين 12 وشويه كخصم يعنى
رحت النهارده اجيب لقيتهم حاطين الفراخ 1000 و 900 وبنفس السعر حاجه غمممممممممم

دندوووووون زبده ايه الى اكورها ده الكيلو ب .......... ولا بلاش انا هكورها واكلها والى عايز بقى يقولى

انا مش هعمل اىىىىىى حاجه فى العيد ده انا بقول لكم اهو ده انا مش قادره اطبخ الاكل العادى وعندى حاله اعياء ما يعلم بيها الا ربنا السنه دى الجااااااااااهز وبسسسسسسسسسسس

الساعة الآن 09:44 .