بليييييز حبوب تأخير البيريود حد يساعدنى فيها بسرعه

ساعدوني

بسم الله الرحمن الرحيم

رمضان كريم يا جماعه
محتاجه مساعده عاجله ضرورىىىىىىىىىىىىىىىى
انا بنت لسه وعاوزه ااخر البيريود ماتجيش فى رمضان لانها كده معادها فى العشره الاواخر والبنت فى الصيدليه قالتلى ان اللىبيروحوا حج وعمره بياخدوا حبوب منع الحمل المده اللى عاوزين ياخروا البيريود فيها بس وادتنى نوع اسمه جينيرا 21 قرص

حد يعرف كده صح ولا بيبقى انواع تانيه وحد جرب نوع اقراص تانى وامتى تتاخد وقبل البيريود الجديد بأد ايه او بعد انتهاء القديمه بأد ايه بليييييييييييييز اللى يعرف ينجدنى بسرعه قبل مابتدى اخد الحبوب

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

سماح
3
819

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

برينسيستهن
برينسيستهن
فيه انواع واجد بس خليها عااادى حتى لو العشر الاواخر يااختى الدين يسر مو عسر وربي رحمك وعذرك وانتى تدورين العذاب
وخصوصا انتى لسه بنت بصراحه خطيرة تراها ماتدرين ايش تسوى والله انى اعرف وحده الحبوب سوت لها عقم ثانوى وهى ماعندها غير طفل واحد وبعدها اخذت حبوب
اخاف يعجبك الوضع وتحاولين تخففين الامك وتصيرين تاخذينها دايم وتتورطنى فيها وبكل الاحوال الله يوفقك حاولى الفترة ذى الاجتهاد بالعبادة
بحر الزين1
بحر الزين1
فيه حبوب اللي تأخر الدورة
تاخذيها قبل موعد الدورة بخمسة ايام
3 حبات باليوم

واضمن لك روحي الصيدلاني واستفسري منه
أو كلميه....احسن لك من كثرة اراء البنات بالمنتدى
يمكن تتلخبطي (وبدل ما تكحليها تعميها)..ههههههههههههه
سمسمة*****
سمسمة*****
بسم الله الرحمن الرحيم

برينسيستهن ربنا يكرمك يا رب انا روحت صيدليه تانيه ولقيت انواع تانيه وانا عارفه ان الدين يسر الحمد لله بس انتى عارفه العشره الاواخر دول بييجوا مره فى السنه وانا فى محنه ونفسى ادعى ربنا فيهم قوى .......ماتنسينيش فى دعائك ان شاء الله

بحر الزين........صح الصيدلانيه اللى روحتلها النهارده الحمد لله ادتنى نوع تانى اخده قبلها ب 3 ايام وماهواش حبوب منع حمل ده نوع مخصوص لحالات متعلقه كلها بالدوره الشهريه وان شاء الله هاخدها فى الميعاد لان الصيدلانيه الاولى للاسف ماكنتش لاقيه صيدليات فيها نساء واللى لاقيتها كانت مسيحيه وهيا اللى ادتنى دى لكن النهارده بصراحه ريحتنى خالص الحمد لله........ماتنسينيش فى دعواتك

جزاكم الله كل خير وجعله فى ميزان حسناتكم

سماح