من جربت رجيم الاخت اندومي بالشطة

علاج السمنة والنحافة

بناااااااااات من جربت رجيم الاخت اندومي بالشطة وصج صج ضعفت

طبعا اهو اللي 3 ايام زبادي و3 ايام فواكهه و 3 ايام خضار و3 ايام بروتين و3 ايام بيض

حلفتكم بالله الللي تدخل ترد علي امانة امانة ردوا علي واللي جربتة تقولي شكثر نزلت وشكثر المده بليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييز بلييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييز تكفوووووون :)
102
39K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

يوم ميلاد حبي
يوم ميلاد حبي
مسا الخير يابنات
انا حابة استفيد من تجارب البنات الي عملوا رجيم اندومي بالشطة
ياريت يكتبو لي المدة وكام نزلو فيها
ومشكورين
رناريم
رناريم
مسا الخير يابنات انا حابة استفيد من تجارب البنات الي عملوا رجيم اندومي بالشطة ياريت يكتبو لي المدة وكام نزلو فيها ومشكورين
مسا الخير يابنات انا حابة استفيد من تجارب البنات الي عملوا رجيم اندومي بالشطة ياريت يكتبو لي...
حبيبتى الريجيم دة روعة انا جربتة زمان وكانت نتيجتة ممتازة تقريبا 8او9 كيلو فى 12 يوم
بس دة بيتوقف علىوزنك بمعنى اللى فى السبعينات مثلا اكيد مش زى اللى فوق المية
انا وزنى فوق المية ونزلت كتير
كمان اللى اول مرة يعمل ريجيم بينزل كتير غير اللى متعود على الريجيمات
فية مشكلة كمان فى النظام دة وهى الملل لانك بتفضلى 3 ايام على نوع غذاء واحد
على فكرة انا هبتدى فية من اول المسابقة ان شاء اللة
يوم ميلاد حبي
يوم ميلاد حبي
مسا الخير يابنات انا حابة استفيد من تجارب البنات الي عملوا رجيم اندومي بالشطة ياريت يكتبو لي المدة وكام نزلو فيها ومشكورين
مسا الخير يابنات انا حابة استفيد من تجارب البنات الي عملوا رجيم اندومي بالشطة ياريت يكتبو لي...
مشكورة رنا ريم
انا حالياً ماشية على التمر واللبن وراح امشي عليه اسبوع يعني ليوم السبت الجاي
ومع بداية المسابقة ناوية ابدأ فيه

يلا يابنات زودوني بتجاربكم وشجعوني
روح الحياة2006
روح الحياة2006
انا ياختي جربت الرجيم وكانت النتائج والحمد للة نقصت في اربعة ايام ثلاثة كيلو بس انا كنت امشي في اليوم ساعة وحدة بعدييييييييييين مليت منة وتوقفت ...............
وبدأت في رجيم التمر واللبن وانشاء اللة اكمل ولا اتعب
يوم ميلاد حبي
يوم ميلاد حبي
انا ياختي جربت الرجيم وكانت النتائج والحمد للة نقصت في اربعة ايام ثلاثة كيلو بس انا كنت امشي في اليوم ساعة وحدة بعدييييييييييين مليت منة وتوقفت ............... وبدأت في رجيم التمر واللبن وانشاء اللة اكمل ولا اتعب
انا ياختي جربت الرجيم وكانت النتائج والحمد للة نقصت في اربعة ايام ثلاثة كيلو بس انا كنت امشي في...
ماشاء الله ممتاز
يارب انحف عليه هيك الأسبوع الجاي لاني محتاجة انزل بسرعة