ماشاء الله تبارك الله بصراحه موضوع رائع
انا عندي استفسارللتاجرات اللي سبق راحو للصين انا نفسي اروح واجيب بضايع بس ابغا عرف الطريقه كيف ويعني لوعندي فكره اقدر اروح اطبقها هناك ياليت احد يفيدنا بها الموضوع
21-03-1430 هـ, 04:25 صباحاً

للرفع
23-03-1430 هـ, 07:17 صباحاً

بنات للاستماع لشريط مائة وظيفة في البيت للشيخ محمد اللهبدان الي اشارت اليه الاخت أم جنات وجمانه

http://www.*********.net/vb/showthread.php?t=57400

دعواتكم أخياتي
23-03-1430 هـ, 03:23 مساءً

جزاك الله خير
23-03-1430 هـ, 03:37 مساءً

انا اهوي الكرشيهوكنت اعمل حاجات كتير للتسالي بعد ما تركت الشغل وتزوجت وكان اقارب زوجي يطلبوا مني اعمل لهم حاجات بدون مقاب طبعا علي فكرة الحمد لله انا زوجي دخله كويس واحنا ميسورين والحمد لله لكن لما لقيتالطلبات كترت وممكن الواحده تتطلب اكتر من حاجة لدرجة اني لما انجبت مش عارفة اعمل حاجة لبناتي قولت الحل انا كد كده هاعمل يبقي اخد مقبل لتعبي طبعا الطلب قل وزوجي اعترض لكني صممت لان احساسك انا لكي دخل يديكي احساس بالذات حتي ولو كان دخل لا يذكر المهم بدات اعمل للمعارف بالرغم اني معظم اقامتي في محافظة لا اعرف فيه حد لكن اول وحدة عملت لها بلوزة مكنتش مصدقة اني طلعت لها البلوزة اللي شافتها في محل بثلاث اضعاف السعر وجابت لي ناس كتير بعد ما شافو الشغل عليها وعرفوا السعر وهكذا حتي وسع الموضوع وفي اوقات بيكتر عندي الطلب واستعين ببنات كنت علمت احداهم ويسعدوني في الطلبات والحمدلله لكن لما وجدت الغل موسمي بمعني احيانا شغل كتير واحيانا لا شغل خالص فكرت وعملت فستان سهرة وقلت اجره ويارب الفكرة تنجح زاي علي فكرة خلاص الوضع حاليا لزوجي اصبح شبه عادي
23-03-1430 هـ, 06:42 مساءً

الساعة الآن 06:12 .