كلبيزو
كلبيزو
السلام عليكم انا اسكندرينه ولكن لااعرف شى عن منتجات اصاله وبالنسبه للمعرض الى فى الشاطبى وخصوصا الزيوت مش اصليه ومخلطه والى بيصنوعها ليسوا محل ثقه واى خدمه من الاسكندريه انا حاضرة
السلام عليكم انا اسكندرينه ولكن لااعرف شى عن منتجات اصاله وبالنسبه للمعرض الى فى الشاطبى وخصوصا...
ربنا يكرمك يايسمينا يحببتى وانا بردو بقول الزيت ريحته مخززه ليه بس بصراحه الراجل اعد يحلف وياكد اتاريه حلق لى يلا معلش ادينا بنتعلم وتسلمى على المعلومه الحلوه دى وانا الى تحت امرك ياحببتى فى اى شىء :26:
كلبيزو
كلبيزو
يا محاسن الصدف انا كمان من الاسكندرية وعايشة بالامارات بسانا ابو ظبي تعالي اتفضلي على التجمع السكندري دة هيعجبك قوي بس وانت داخلة خشي برجليك اليمين:42: http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=693910
يا محاسن الصدف انا كمان من الاسكندرية وعايشة بالامارات بسانا ابو ظبي تعالي اتفضلي على...
فعلا صدف تجنن ثوانى وادخل لكم على طول ياقمر
كلبيزو
كلبيزو
السلام عليكم عاملين ايه؟؟؟ انا بدور على حنه اصاله بس مش لقياها...وعلى فكرة انا كمان مصريه عايشه في الشارقه:)
السلام عليكم عاملين ايه؟؟؟ انا بدور على حنه اصاله بس مش لقياها...وعلى فكرة انا كمان مصريه...
ام شوشو ياعسل وانت فين فى الشارقه باة زى فى جمال عبدالناصر ولا فين ردى على وبانسبه لمنتجات اصاله لما المعرض المصرى يفتح فى الملا بلازا حتلاقيها عندهم ياقمر ايه الهنا الى انا فيه ده الاسكندريات انتشرو ا باين عليهم
كلبيزو
كلبيزو
:26: اهلن اختى:26: اي حنا تعطيك لون غير الاحمر والاسود يبقى فيها صبغة واكسجين على طول
:26: اهلن اختى:26: اي حنا تعطيك لون غير الاحمر والاسود يبقى فيها صبغة واكسجين على طول
حبيبتى ام اسراء ربنا يكرمك يارب تفتكرى فيها اكسجين وانا بردوا خايفه بس الاخت نيو اصاله طمنتنى وقالت طبيعيه مش عارفه شكلى مش حعملها الله يجزيكى كل خير