هبه عبد العظيم
ياعيني عليك ياهبهوبة وعلى الشغل الحلو قلبي معاك ولو أني مش برد كل طبق بس متبعاك حياتي الله يعطيك الصحة والعافية بس عندي سؤال لك بالتراميسو قصدك اللبن الحليب ولا لبن زبادي ؟
ياعيني عليك ياهبهوبة وعلى الشغل الحلو قلبي معاك ولو أني مش برد كل طبق بس متبعاك حياتي الله يعطيك...
:)

بتنوووووورى موضوعى يا فدود عن جد

حقيقى حقيقى بفرح باسمك

جزاك الله كل خير وسلملك عمرك وحبايبك:26:
هبه عبد العظيم
تسلم ايديكى يا هبهوب الاطباق كلها تجنن
تسلم ايديكى يا هبهوب الاطباق كلها تجنن
تسلميلى يا حبيبه قلبى ربنا يسلمك من كل شر ويرزقنا ربنا بالذريه الصالحه:)
هبه عبد العظيم
الله الله على الجمال كملى يا قمر على الجمال نفسي اوى اعمل التيراميسو بس متعرفيش ايه البديل عن الجبنه الماسكربون وتسلمى يا قمر
الله الله على الجمال كملى يا قمر على الجمال نفسي اوى اعمل التيراميسو بس متعرفيش ايه البديل عن...
حبيبتى الماسكربون انا بدلتها بجبنه القشطه وطلعت تحفه:)
هبه عبد العظيم
ايه الحلاوة دي ياهبة جديدة دي اللازانيا بالبطاطس... بس يارب نعرف نقطعها بالرفع دا تسلم ايديكي....
ايه الحلاوة دي ياهبة جديدة دي اللازانيا بالبطاطس... بس يارب نعرف نقطعها بالرفع دا تسلم...
:)

يالا جربيها يا جميله

ملفك بقى رووووووووعه

لولو يا لولو ياااااااااااا لولو هتروحى لطنط امتى بقى؟:( يااااااريت بقىىىىىىىىى:09:
هبه عبد العظيم
روعة يالغلا ، بس قلبي هبة الكوب اللي بالكوب زيت ، لا لبن ولا حليب ؟؟؟؟؟
روعة يالغلا ، بس قلبي هبة الكوب اللي بالكوب زيت ، لا لبن ولا حليب ؟؟؟؟؟
حبيبتى غرومه ده "روم يا قلبى" "خمر" انا من نفسى باستبدله لكم فى الوصفه كل وصفه حسب نوعيتها ساعات نبدله باللبن احيانا ماء احيانا عصير وهكذا

لا تقلقى يا جميله انا الحمد لله امينه جداااااااااااااااااااا فى الترجمه لانى ابغى وجه الله بهذا الملف واتمنى ربنا يتقبله منى ويغفر لى سيئاتى اللهم امين

فلا تقلقى يا غرومه:26: واعلمى انى احرص منكم على نقلها بامانه :26: