اقتباس مشاركة  (دموع التائبة)
تسلم يا جميل
و قشطة عليك يا عسل بالمربى
المصريين اهما حيوية و عزم و همه
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جزاك الله الفردوس الأعلى دون سابقة عذاب أو مناقشة حساب آمـــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــين

تسلمى ياااااااا عمرى

ياااااااارب يارب يارب اللهم امين ربنا يستجيب لدعائك

والمصرررررررين بخير طول ما انتى هنا
اقتباس مشاركة  (هبه عبد العظيم)

يالا جربيها يا جميله

ملفك بقى رووووووووعه

لولو يا لولو ياااااااااااا لولو هتروحى لطنط امتى بقى؟ يااااااريت بقىىىىىىىىى
تسلمي ياحبي
بكرة بإذن الله لو معايا العربية هروح بس المهم مواعيدنا تكون مناسبة
هكلمك لو رحتلها
وميرسي على التيراميسو انا بمـــــــــــــ ــــــــــوت فـــــــــــيــ ــــــــــــهــ ـــــــــــــــ ـا
(¯`•._)أم البنات(¯`•._)

بكيت عليكي ياأم فيصل وانا لا أعرفك...
اللهم اجعل مثواها الفردوس الأعلى بما صبرت على مرضها

اقتباس مشاركة  (هبه عبد العظيم)
حبيبتى غرومه ده "روم يا قلبى" "خمر" انا من نفسى باستبدله لكم فى الوصفه كل وصفه حسب نوعيتها ساعات نبدله باللبن احيانا ماء احيانا عصير وهكذا

لا تقلقى يا جميله انا الحمد لله امينه جدااااااااااااا ااااااا فى الترجمه لانى ابغى وجه الله بهذا الملف واتمنى ربنا يتقبله منى ويغفر لى سيئاتى اللهم امين

فلا تقلقى يا غرومه واعلمى انى احرص منكم على نقلها بامانه
حبيبتي والله انت انا مو قصدي تزعلين يالغلا ..

انا حسبت انه زيت "وجل من لا يسهو لانج مترجمه الملف كله وايد تبارك الرحمن وخفت انج سهيتي " بس دامه خمر راح استبدله بشوية خل وعصير عنب ..

اقتباس مشاركة  (غرومة..)

حبيبتي والله انت انا مو قصدي تزعلين يالغلا ..

انا حسبت انه زيت "وجل من لا يسهو لانج مترجمه الملف كله وايد تبارك الرحمن وخفت انج سهيتي " بس دامه خمر راح استبدله بشوية خل وعصير عنب ..

حبيبه قلبى والله ما زعلت ابداااااااااااا اا والله
القصد انى اقول انى بخاف جدا تعملوا حاجه وتبوظ منكم ساعتها راح اخذ ذنب مش اجر

اما استبدالك لها بالخل وعصير العنب فانا ما انصحكيش ابدااااااااا بالموضوع ده

فى الاكلات الحاذقه ممكن تعملى كده لكن فى الحلويات يا غرومتى لا

ده بالاضافه لان التراميسوا راح يتغير طعمه اذا اضفتى له عصير العنب والنكهه فيها نسكافيه وشكولاته غير ان الجبنه الماسكربون لها طعم مميز جدا اشك يتوافق معها الخل

الله يديمك لنا حبيبتى وكيف ازعل من افضل طباخه عندنا وكل مجهودك الله يثيبك عليه ويرزقك بالزوج الصالح والذريه الصالحه يارب
تسلم ايدك يابنت النيل والله حاجة تشرف *******والف الف مبروك على هذا الملف الهايل جدا جداااا واتمنى لك التوفيق والتفدم المستمردائما -----عجبتنى كتير البتزا والتوفى والمكرونة -- اختك من السودان يعنى برضو بنت النيل هههههه--

الساعة الآن 09:56 .