السلام عليكم انا من المغرب و اريد الاشتراك هل من مسااااااااااااا اااعععععععععددد دددددد
السلام عليكم ورحمه الله بركاته
موضوع جميل جدااااااااااااا ا شفته بالصدفه وحبيت اشارك معاكم فيه
بالنسبه للشركه تقريبا البنات قالوا كل اللى فيها من التوصيل والمستودعات وغيره وغيره
بس يا بنات فى حاجه انتى لو بتحبى الشركه والمنتج هتصبرى لحد ما تحققى هدفك
وكمان علاقتك الجيده بالمديره بتاعتك هيوفر عليكى جهد وعناء كبير
واحب اوضح كمان حاجه البنات متلخبطين فيها وهى نسبه الربح اللى دايما بيغلطوا فيها
هما مش قادرين يفهموا ان نسبه الخصم 23 % لان الشركه تقول لهم 30 % لكن لو حسبناها زى مالشركه بتحسب هتلاقوا الكلام صحيح
مثلا مبلغ 833 ريال لو حسبناها ب 23%
833× 23%=641
ولو حسبناها بطريقه ال 30 % زى ما الشركه فهمتنا لها بالضبط
833÷130×100=641 ريال
الغلط من اللى بيفهم البنات فقط

احب اقول لكم المنتج فوق الراااااااااااا اااااااااائع يا بنات لا تفوتوا اى منتج من اوريفليم
المهم انه يكون مناسب لكم
مشكوره صاحبه الموضوع موضوع جميل فعلا
تحياتى

انا مندوبه في اوريفيلم وانا نادمه كثير اني اشتركت معهم صراحه خسارتي فيها اكثر من ربحي لازم اشتري من عندهم 200 ريال واحيانا تنقص الطلبيه لآنها غير متوفره اضطر اني ادفع 5 ريال في كل مره عشان تكتمل الطلبيه لأن فيه غرامه على الي تجيب اقل من 200 ريال انها تدفع 5 ريال والله حرام عليهم والموظفات ماشاء الله هم ياخذون الطلبيه ومرتاحات ويوصلهم كل شئ كامل والله احس الشركه ربحها حرام مانربح الا 20 ريال وش مصبرني على هالشركه عشان كذا انسحبت وشكرا لكم خليتوني اطلع الي في قلبي وترى البنات الي يمدحون الشركه ترى يبغون مشتركات معهم عشان كذا مايقدرون يذمون فيها بس انا للأمانه حبيت اقولكم الصراحه وبس لأني احبكم ...
اقتباس مشاركة  (* لمسة حنان *)
انا مندوبه في اوريفيلم وانا نادمه كثير اني اشتركت معهم صراحه خسارتي فيها اكثر من ربحي لازم اشتري من عندهم 200 ريال واحيانا تنقص الطلبيه لآنها غير متوفره اضطر اني ادفع 5 ريال في كل مره عشان تكتمل الطلبيه لأن فيه غرامه على الي تجيب اقل من 200 ريال انها تدفع 5 ريال والله حرام عليهم والموظفات ماشاء الله هم ياخذون الطلبيه ومرتاحات ويوصلهم كل شئ كامل والله احس الشركه ربحها حرام مانربح الا 20 ريال وش مصبرني على هالشركه عشان كذا انسحبت وشكرا لكم خليتوني اطلع الي في قلبي وترى البنات الي يمدحون الشركه ترى يبغون مشتركات معهم عشان كذا مايقدرون يذمون فيها بس انا للأمانه حبيت اقولكم الصراحه وبس لأني احبكم ...
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انتى حاولى ظبتى طلبيتك قبل ما تطلبى وتعملى كام طلب احتياطى فى حاله وجود اى نقص بالمنتج
علشان تستفيدى ن التخفيض
انا عن نفسى مش بمدح الشركه لانى طالبه اشتراكات بالعكس لو جانى اى اشتراك بحوله على اصدقائى لانى احس انه امانه ولازم اتابع مجموعتى ولازم اقول لهم عن كل جديد احس انها مسؤليه اكثر منها كسب مالى
واوريفليم زيها زى اى شركه مثلا افون لو طلبيتك قلت عن ال 250 مش بتخدى الخصم ال 25%
وهكذا
انتى لو حابه الشركه فعلا خليكى معاها وغيرى سياستك انت معاها واى استفسار اهلا بك كلنا اخوات مش لازم تكونى بمجموعتى او تشترى منى علشان نساعد بعض
اختي gh_hegazy انا كنت بعمل طلبيه احتياطيه ومابحصل شئ وكنت اشتري لصديقاتي طلعت الاغراض خربانه والله العظيم بعدين انا يااختي ماقلت فيك شئ ليش انتي معصبه انا قلت رايي في الشركه وبس بعدين الشركات كلها مثل بعض سواء اوريفيلم او افون كلها والله ماتربح شئ ابدا كل الفلوس تروح في التوصيل او الغرامه الي ادفعها اذا قلت الطلبيه عن 200 ريال يعني ايش استفيد

الساعة الآن 05:22 .