كتشوبه
كتشوبه
نسيت أقولك الكبار عندهم أفكار كثير خطأ وهم يبغوننا نسويها اعتقادا منهم انها صح مع انه بعد الدراسات والأبحاث الجديدة أثبتت أن معظمها خطأ ومضر ومالها أساس من الصحة
بس اللة يقدرنا نداري خواطرهم ونصبر ونتحمل
** ام جوجو**
** ام جوجو**
شوفي حبيبتي انتي حاولي انك تقوليلها ملاحظاتك بطريقه لطيفه واذا حسيتي انها تعاند ولا شي قولي لزوجك يكلماها هو ولدها وتتقبل منه...

انا زيك كنت اول اخجل اني اقول شي لحماتي او اي احد من اهل زوجي اخوانه واخواته بس خلاص..بعد كذا قلت ماراح اسكت ..يعني انا بنتي اكبر من ولدك الله يحفظهم وانا ماعودت بنتي على الاكل الجاهز من السوق ولا اي نوع شيبس او حلاوة لكن لما تنزل عندهم يعطوها وصارت البنت ماعاد تاكل بس تبغى واو يعني حلاوة وتنرفزت انا وقلتلهم لو سمحتو لاعاد تعطوها..

بصراحه اي شي اسكت عليه الا اللي يخص عيالي مااقدر..

موفقه
مدام دايت
مدام دايت
حرام عليك والله حماتك طيوبه من كلامك وتحب ولد ابنها حرام تكرهيها لهذي الاسباب التافهه والعاديه انتي اعتبيرها مثل امك وصفي قلبك وراح تهضميها
جوجا البندقة
جوجا البندقة
لا يامدام دايت هى مش بتحبة هى بتعاملة على انة لعبة وهاقولكم ازاى دى ليها مواقف كتير مستفزة جدا
مرة تركته وسمعت ابنى بيصرخ بشكل هستيرى وعصبى فخرجتلها لقتها بتلعبة ازاى ؟؟؟؟؟؟
بتصرخ فى ودنة قيتعصب ابنى ويصرخ والله صوتة كان بيخرج من الحنجرة وهى بتضحك عليه مقدرتش قلتت لأبنى بزغيق بلاش اية العصبية متسرخش ايه اللعبة البايخة دى
ومرة تانية لقتها ماسكة التيتينا ( الهاية ) وبداخلها فى فمة وتخرجها ورا بعض وبسرعة والحركة دى غلط جدا تعملة ضب وتخلى فكة بارز
ومرة تانية قمة الأستفزاز ابن جالة امساك فترة طويلة وكنت بضطر اديلة لبوس ثلاث مرات ورا بعض وكنت نقسيتى صعبة عشان بشوفة عايز يعمل تواليت ومش عارف قكانت بتقولى انتى ليه شكلك زعلانة قوى كدةعادى فقلتها شكلة بيوجع القلب وهو بيتألم كدة فكانت مستغربة
والأكثر من كدة مرة دخلت عليا وهو بيحاول يعمل تواليت وانا بساعدة عشان ما نضطرش للبوس تقولو عملت اية شغلتة وفضلت تلعبة لحد مالهتة وراح من عندة الأحساس وانا مفقوعة ومش عارفة اقول ايه
المواقف كتير كتير قولولى اية معنى الحب انى اجنن الطفل واعملة اضحوكة
وكمان سبته معها مرتين لما كنت بروح للدكتور واسيبلها لبن منى واتصل بيها من برة واسئلها رضع تقولى لا نايم كنت استغرب ولما ارجع واخدة ارضعة الاقيه ميت من الجوع اكتشفت انها بتهزة كل مايصى لحدما انا ارجع ؟؟؟؟؟؟؟ فحرمت لو رايخة المريخ باخدة
دة حب دة انا والله جدتى كانت بتشلنى من على الأرض شيل
راعية مبدأ
راعية مبدأ
جوجا معذوره حبيبتي والله يعينك
حاولي تكلمي زوجك وتتفاهمو بالامر والحل الوحيد هو ان تسكني لوحدك لا مع امه حماتك ولا مع اي احد
وطمنينا عنك دايما