prisoner52
prisoner52
حماتك تفقع المرارة اوى الله يكون فى عونك معلش تحلى بالصبر وفهمى زوجك
فداء محمد
فداء محمد
مسكينة ماتعرف للأطفال زي ماقلتي !! بس مافيه جدة ماتحب ابن ابنها !!

أنا أعرف وحدة أمها بتعمل كذا مع بنتها الصراخ بالإذن وتضحك بس بتحبه كثير مو معناها سوت كذا

انها ماتحبه .. والله شكلها على نياتها جداً .. الله يعينك .. بس لا تجرحيها مسكينة ..أكيد هي مقهورة

من نفسها عشان ماتعرف للأطفال لاتزيديها عليها ..والله يحفظ لك اياه يارب .
دلع دلع
دلع دلع
حبيبتي حمد الله على النعمة الي انتي فيها غيرج راح يموتون من تصرفات حماتهم معاهم وانتي حماتج تحبج وتحب ابنج قولي الحمدلله والشكر يااختي وعلى فكره خلي بالج من حماتج لن بجد والله انسانة طيبة والله يخليلج ابنج يارب
Dana6261
Dana6261
الله يعينك ... أنا حاسة بشعورك لأني عانيت زيك ... أنا كانو أهل زوجي أول ما ولدت بيعملو نفس الشي لدرجة إني كنت أكون ملبساه شي يروحو ياخدو ويغيرولو ويلبسو ملابس مضحكة ... لا وأخت زوجي كانت تاخدو وتأكلو من الأكل العادي أو تلحسو قبل ما يكمل شهرين وأنا كنت أنجن وأموت من الخوف عليه واختو التانية تقعد تبوس فيه من كل مكان وحتى لما يكون نايم يا حرام بيروحو يصحو ... او يكون بيبكي أروح أشيلو يقولولي لاء خليه يبكي وا تعوديه ع الشيل وأنا قلبي يتقطع عليه .. وأنا طبعاً كنت مستحية منهم لدرجة إنو صابتني حالة من الخوف عليه وانهيار عصبي وقطعت النفس ورحت المستشفى ...

بس بالآخر قلت إنو إبنى أهم من أي شي واللي يزعل يزعل مش مهم صرت كل ما حدا عمل شي ما يعجبنى بصرخ في وشو وباخد الولد منو زعلو كذا مرة بس ما اهتميت وبعدين ارتحت ...

يعني ابنك أهم من أي حد لم ما يعجبك شي خديه من عندها وبينيلها انك اتضايقتي ... والحل الأنسب تقطعي عرق وتسيحي دم وتروحي تعيشي في شقة لحالك
جوجا البندقة
جوجا البندقة
صح يادانا انا عملت شوية زى مانتى قولتيلى وبينت انى بدايق وهى شوى بطلت تطلبة عشان هى كانت مقعداة على رجليها ةسنداة من عند قفاة ونصف ظهرة محنى مش هاين عليها تميل شوية عشان تقدر تسندة من نصف ظهرة فقلتلها خليه ياطنت بقعد على رجلك ويدللك ظهرة عشان يستد ظهرة على بطتك المهم بطلت تيجى لمدة يومبن بس بعد كدة جت وبتفعدة غلط تانى اعمل اية خايفة
هل ممكن فعلا ظهرة يقوس هو عندة اربع شهور كبر كدة لدرجة انى يكون يقدر يستحمل ولا كيف