memsi

memsi @memsi

محررة برونزية

عندي سؤال عن الرز المطحون

الأمومة والطفل

السلام عليكم يا بنات

انا ابنى كمل 5 شهور وعايزة ابدا ااكله قريت في كتاب انه يبدا بالرز المطحون بس عايزة اعمله في البيت انا عارفة انه اجيب الرز واطحنه بس اى نوع رز المصري يعنى ولا ايه ؟؟؟

يا ريت الخبيرات في الموضوع دة يقولو لى وكمان الشوفان اعمله ازاى؟؟؟:)

وتحياتى :26: :26:
4
1K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

رتيل الحبوبه
رتيل الحبوبه
رز أبيض مصري مسلوق وبدون أي إضافات ممكن نوع من الخضار بس نوع واحد لاني سمعت أن الخضار أول ماتعطينها الاطفال ماتخلط كل نوع لوحده بعدين في الخلاط وبالعافيه على قليب وليدك
مرة الدب المملوح
الحل عندي رز مطحون معقم نظيف وطر يقة التحضير مكتوبه عليه تجديه عند الر فاعي علبته ازر ق فاتح فيه صورة طفل صغير خاص للاطفال ب8ريال
memsi
memsi
رز أبيض مصري مسلوق وبدون أي إضافات ممكن نوع من الخضار بس نوع واحد لاني سمعت أن الخضار أول ماتعطينها الاطفال ماتخلط كل نوع لوحده بعدين في الخلاط وبالعافيه على قليب وليدك
رز أبيض مصري مسلوق وبدون أي إضافات ممكن نوع من الخضار بس نوع واحد لاني سمعت أن الخضار أول...
جزاك الله كل خير اشكرك والله انك خدمتيني ربنا يخلي لك ولادك وزوجك ويرزقك الجنة:26: :26:
memsi
memsi
الحل عندي رز مطحون معقم نظيف وطر يقة التحضير مكتوبه عليه تجديه عند الر فاعي علبته ازر ق فاتح فيه صورة طفل صغير خاص للاطفال ب8ريال
الحل عندي رز مطحون معقم نظيف وطر يقة التحضير مكتوبه عليه تجديه عند الر فاعي علبته ازر ق فاتح فيه...
اشكرك يا اختى جزاك الله كل خير واتمنى لك الصحة والعافية وربنا يجعل اولادك من الذرية الصالحة ويسعدك مع زوجك ويرزقك الجنة يا رب :26: :26:
انا عارفة الرفاعي ان شاء الله اسال عليه