meeroo111
meeroo111
طامح مشكورة حبيبتي من جد هو مؤذي وبس كفايه ان مايخلي الوزن ينزل بالسهل ابجرب مويه دافيه عالريق وان شاء الله ينفع
طامح مشكورة حبيبتي من جد هو مؤذي وبس كفايه ان مايخلي الوزن ينزل بالسهل ابجرب مويه دافيه عالريق...
بسم الله الرحمن الرحيم
كيفك اختى جروح الالم من زمان ما سلمت عليكى:)
الف سلامة:(
بالنسبة للامساك طبعا اى حد بيعمل رجيم بيتعرضله,,,,,,,,,,,,,,انا ارتحت كتير على بذرة الكتان خطيرة لما تداومى عليها مرتين باليوم يختفى الامساك نهائيا...كمان اللبن (مش الحليب)ممتازخالى الدسم طبعا بقالى شهر ولا جانى امساك:)
وسلامتك:26: :26: :26: :26: :26:
vip-lady123
vip-lady123
انا كان عندي امساك جنني حتى سبب لي شرخ وانتي بكرامه
بعدين رحت لدكتور ونصحني اني كل يوم اكل خس وطماطم على الريق
ومع كل وجبه والحمدلله صرت اكل على الريق خس والحين احسن
ولما اطنش يرجع لي الامساك
n700
n700
بسم الله الرحمن الرحيم كيفك اختى جروح الالم من زمان ما سلمت عليكى:) الف سلامة:( بالنسبة للامساك طبعا اى حد بيعمل رجيم بيتعرضله,,,,,,,,,,,,,,انا ارتحت كتير على بذرة الكتان خطيرة لما تداومى عليها مرتين باليوم يختفى الامساك نهائيا...كمان اللبن (مش الحليب)ممتازخالى الدسم طبعا بقالى شهر ولا جانى امساك:) وسلامتك:26: :26: :26: :26: :26:
بسم الله الرحمن الرحيم كيفك اختى جروح الالم من زمان ما سلمت عليكى:) الف سلامة:( بالنسبة...
بسم الله الرحمن الرحيم
كيفك اختى جروح الالم من زمان ما سلمت عليكى:)
الف سلامة:(
بالنسبة للامساك طبعا اى حد بيعمل رجيم بيتعرضله,,,,,,,,,,,,,,انا ارتحت كتير على بذرة الكتان خطيرة لما تداومى عليها مرتين باليوم يختفى الامساك نهائيا...كمان اللبن (مش الحليب)ممتازخالى الدسم طبعا بقالى شهر ولا جانى امساك:)
وسلامتك:26: :26: :26: :26: :26:[
وانا كمان أعاني نفس المشكلة وحل الأخت ميرو ناسب معاي والليمون والموية الدافية كمان نفعت الله يشفيك وجميع مرضى المسلمين
راندا صالح
راندا صالح
انا حالتي مثلك بالظبط

وكنت بشرب شاي اخضر بدون سكر علي الريق

وحسيت انو بينظف البطن ومسهل شويه وريحني من الامساك والغازات

بس بقالي اسبوع بطلت اشرب شاي وجاني امساك فظيع

وهبدأ من بكره اشرب تاني شاي اخضر علي الريق وبعد كل وجبه

بس عيبه انو بيسهر
جروح الالم
جروح الالم
meeroo111
هلا اختي انا الحمد الله تمام اخبارك انتي
من جد بذر الكتان استخدمتها مررررة وحدة وهي الوحيدةالي فادتني تسهل وتنحفكمان بس والله مررررة ماعدتها واكيد بسبب الطعم طعمها صرراحه لايحتمل
الف شكر عالنصيحه

n700
مشكورة على ذكر تجربتك حتى انا قلت ببدء استخم مويه دافيه عالريق مع نص ليمونه مع اني استخدمه من فترة منه للنحف ومنه للأمساك

vip-lady123
شكرا عيوني على ذكر تجربتك بس ماظنتي ينفع حقي الأمساك مستفحل