نونة النور
نونة النور
للرفع
omtotro
omtotro
ياريت حد يكون جرب نبات السعد يقولنا نفع معاها ولا لأ ربنا يجازيكم خير
حنان كيلوا
حنان كيلوا
بس بعتقد مو لازم نكون بنعمل وسيلة تانية...سبق وشفت ومدري وين مو متذكرة وحدة استعملت خلطة لتخفيف الشعر وبعدين عملت نبات السعد جاب نتيجة عكسية
والله اعلم
omtotro
omtotro
بس بعتقد مو لازم نكون بنعمل وسيلة تانية...سبق وشفت ومدري وين مو متذكرة وحدة استعملت خلطة لتخفيف الشعر وبعدين عملت نبات السعد جاب نتيجة عكسية والله اعلم
بس بعتقد مو لازم نكون بنعمل وسيلة تانية...سبق وشفت ومدري وين مو متذكرة وحدة استعملت خلطة لتخفيف...
السلام عليكم يابنات انا بصراحة لما قريت الموضوع ده عجبني قوي ورحت عملت بحث في الانترنت فلقيت ناس كتير بتشكر في نبات السعد في موقعنا وفي مواقع تانية
فقلت مبدهاش لازم اجربه
وكنت ناويه اروح محل حراز المشهور في مصر علشان اجيب كريم السعد علشان سمعت عنه فقلت بدل اما اعمل انا الوصفة هيه معموله جاهزة واكيد هتبقى احسن
فرحت الجيم الاول وسبحان الله لقيت في الجيم حاطين منتجات حراز ومن بينها كريم السعد قلت الحمد لله ربنا كرمني وجابهولي لغاية عندي فاشتريته
وانا هجربهولك واقولكم على النتيجة ان شاء الله
انا انهارده شلت الشعر من ذقني وحطيته وكل يوم هحطه وهشوف النتيجه مع العلم انا مشعرة جدا جدا لأني عندي تكيس في المبايض
وبكره هجربه على ايدي هدهن واحده بنبات السعد والتانيه هسيبها من غير اما ادهن عليها
علشان اعرف النتيجه بسرعة واقولكم
ادعولي ينفع معايا لحسن موضوع الشعر الزايد مضايقني جدا
جوانا777
جوانا777
مشكوره ع المعلومه المفيده