سؤال عن الشبك البلاستيك

الفن والأشغال اليدوية

فى البدايه تحية حب لكل صديقاتى عضوات هذا المنتدى الرائع أنا صديقه جديده معكم ولكنى أحس أنكم جميعا أخواتى و لذلك أطلب منكم مساعدتى و خصوصا ألأخوات من مصر أنا بحاجه للشبك البلاستيك ضرورى و لكنى دوخت و لم أجده حتى فى محلات بيع أدوات البويه لم أجده و اللى موجود مربعاته معموله بالورب فبعد ما جبته ما عرفتش أشتغل عليه فيا رب ألاقى الاجابه عند واحده من الأخوات و يا رب يجازيها الجنه اللى تساعدنى و لكم جميعا منى كل التقدير و يا رب ألاقى أجابه و شكرا لكم
8
6K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

wafaa_2006wow
wafaa_2006wow
الاخت العزيزة لؤلؤة
نورتى المنتدى واهلا بك
الشبك البلاستيك موجود فى شارع الازهر
وفى شارع بورسعيد عند جامع البنات على الصفين
ان شاء الله هتلاقيه
لؤلؤة مصرية
لؤلؤة مصرية
الأخت العزيزه وفاء شكرا لك على ردك و اهتمامك و لكن هل جربت العمل بالأنواع دى الموجوده منه لأنى كل اللى شفته ما كانش ينفع الشغل عليه و عموما متشكره جدا على ردك و اهتمامك و جزاك الله خيرا
wafaa_2006wow
wafaa_2006wow
الاخت الغالية لؤلؤة
انا فعلا جربت العمل على الشبك البلاستيك
كنت برشة بالاسبراى الدهبى واقصة على هيئة مفارش بمقاسات مختلفة وازين حروفه بالكردون الدهبى
واجمله من الداخل بالورد وورق الشجر حسب الالوان اللى احبها
وكانت النتيجة رائعة
لؤلؤة مصرية
لؤلؤة مصرية
الأخت العزيزه وفاء شكرا حبيبتى على ردك و معلهش هاتقل عليكى شويه لو عندك كاميرا ممكن تبقى تنزليلى صورة الشبك اللى اشتغلتى بيه و الأعمال اللى عملتيها لأنى اشتريت نوع من الشبك و كان نفسى أعمل بيه مجموعه من العلب لحفظ الأكسسوارات و توك الشعر و لكن للاسف ما عرفتش لأنى زى ما قلت لك المربعات اللى فيه معموله بالورب و عموما متشكره لك جدا حبيبتى لأنك الوحيده اللى أهتمت بالرد على سؤالى و جزاك الله خيرا
wafaa_2006wow
wafaa_2006wow
حببتى كلنا هنا بنكمل بعض
وكلنا بنهتم بالرد على بعض
بس اللى عنده المعلومة هو اللى بيرد
للاسف حببتى انا مش عندى اى اعمال من الشبك حاليا
لكن قولى انتى عايزة ايه وانا اساعدك
والله المعين