الكورنيش
الكورنيش
دانيه بعد ما تولدى هتنشغلى و لاتفكرى فى موضوع الغربه ده حاولى تنسى انك فى غربه
اشغلى يومك مع ابنك فى اى شيء
فى هنا فى عالم حوا قسم الاشغال الفنيه اختارى ما يناسب عمر ابنك و اشتغلي معه
و زى ما قلت لك بعد الولاده مش هتلاقى وقت تفكرى بالغربه
يدوب بس هتشدى فى شعرك و تتجننى ههههههههههههههههه
ام عمرو أحمد
ام عمرو أحمد
السلام عليكم
كيف حالك اخت دانيه؟انا ايضا مغتربه فى الصين وكمان مثلك فى مدينه كوانزوا
ياريت تقولى بأى مكان بتسكنى بالتحديد يعنى اسم الشارع اسم المجمع السكنى وان شاء الله نتقابل قريبا جدا
ياريت ترسلى على الخاص رقم تليفونك وانا بكلمك ان شاء الله
فى انتظار ردك
عاشقة السفرر
عاشقة السفرر
السلام عليكم سؤال لكل المغتربات بالصين انا ان شاءالله مسافره الصين بعد 20يوم وابي مساعدتكم قبل احجز ابي اعرف الاماكن السياحيه هناك ولازم اخذ مترجم ولا مايحتاج
انا بجلس فيها بس 10 ايام كله بهونغ كونغ يصلح ولا امر شنغهاي وجوانزو واذا بمرهم كم سعر القطار وكم المده وتستاهل كم يوم
وبسال يستغربون العبايه السودا ولا عادي ولا البس عبايه ملونه وش رايكم معاليش ادري ازعجتكم بس مالي الا الله ثم انتم واكون شاكره لكم:) :)
عاشقة السفرر
عاشقة السفرر
السلام عليكم سؤال لكل المغتربات بالصين انا ان شاءالله مسافره الصين بعد 20يوم وابي مساعدتكم قبل احجز ابي اعرف الاماكن السياحيه هناك ولازم اخذ مترجم ولا مايحتاج انا بجلس فيها بس 10 ايام كله بهونغ كونغ يصلح ولا امر شنغهاي وجوانزو واذا بمرهم كم سعر القطار وكم المده وتستاهل كم يوم وبسال يستغربون العبايه السودا ولا عادي ولا البس عبايه ملونه وش رايكم معاليش ادري ازعجتكم بس مالي الا الله ثم انتم واكون شاكره لكم:) :)
السلام عليكم سؤال لكل المغتربات بالصين انا ان شاءالله مسافره الصين بعد 20يوم وابي مساعدتكم قبل...
ولا وحده منكم مغتربه بالصين
طيب من قد زارت الصين تكفون مالي الا الله ثم انتم
عاشقة السفرر
عاشقة السفرر
السلام عليكم سؤال لكل المغتربات بالصين انا ان شاءالله مسافره الصين بعد 20يوم وابي مساعدتكم قبل احجز ابي اعرف الاماكن السياحيه هناك ولازم اخذ مترجم ولا مايحتاج انا بجلس فيها بس 10 ايام كله بهونغ كونغ يصلح ولا امر شنغهاي وجوانزو واذا بمرهم كم سعر القطار وكم المده وتستاهل كم يوم وبسال يستغربون العبايه السودا ولا عادي ولا البس عبايه ملونه وش رايكم معاليش ادري ازعجتكم بس مالي الا الله ثم انتم واكون شاكره لكم:) :)
السلام عليكم سؤال لكل المغتربات بالصين انا ان شاءالله مسافره الصين بعد 20يوم وابي مساعدتكم قبل...
ياربي 19 وحده يدخلون ولايردون