الحل الاكيد باذن الله لحب الشباب

العناية بالبشرة

اكنمايسن عباره عن دهان موجود فى اى صيدليه وهو دهان اما ان يكون
كريم بداخل انبوبه صغيره
او سائل بداخل ابوبه صغيره
كتبه دكتور الظواهرى الكبير الله يرحمه منذ20 سنه لاحدى بنات العائله بعد تجارب كل وصفه سمعتها والكشف عند العديد من الدكاتره
وكل فتاه او شاب بيظهر عنده حب الشباب يستعمله وعلى الفور يجد نتيجه والى الان نتائجه مبهره وليس له اى اعراض جانبيه اطلاقا
واذا ظهر مره اخرى لا توجد اى مشكله من تكرار العلاج وانا افضل السائل يدهن به الوجه ويترك حتى ينشف وتكرر مره كل يوم حتى ينتهى السائل
على فكره بعد دهان الوجه يشعر الشاب او الفتاه انه يريد ان يهرش فى وجهه فلايقترب منه وسوف تاحذ دقيقه او اكثر بسيط
ثمنه ما يقرب من 5 ونصف جنيه مصرى وللامانه هو ممتاز وعن تجربه لابنى وكثير من البنوتات والشباب
10
3K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

سندريلا85
سندريلا85
جزاك الله خير..وجعله في موازين حسناتك..
بس الافضل لو تكتبي اسم الدهان بالانجليزي عشان يستفيدوا البنات
سجى12
سجى12
جزاك الله خير..وجعله في موازين حسناتك.. بس الافضل لو تكتبي اسم الدهان بالانجليزي عشان يستفيدوا البنات
جزاك الله خير..وجعله في موازين حسناتك.. بس الافضل لو تكتبي اسم الدهان بالانجليزي عشان يستفيدوا ...
العابدة777
العابدة777
شوفو ياحبايبى الاسم كما هو مكتوب بالانجليزى
akne_mycin
وهو انتاج شركة المهن الطبيه للادويه بتصريح من شركة هرمال _المانيا
ومكتوب عليه دواعى الاستعمال لعلاج حب الشباب وخاصه البثرات الملتهبه والمتقيحه وهو محلول
للامانه عندما اعطى وصفه لازم اكون مجرباها انا او من اثق به
وجربوها وسوف تدعو لى
وممكن يكرر مره او اكثر
نجدية بقوة
نجدية بقوة
" أختي عابدة "
الكريم هذا ينفع للي تكون الحبوب عندها داخل البشرة وعلى شكل اكياس دهنيية ومايطلع لها رأس لان المشكلة هذي عندي ومتعبتني والكريم هذا يقشر يعني مثل رتنA مثل ايش بالضبط ممكن تشرحين او تقولي المكونات
وعلى فكرة انا استخدم حبوب الرواكتان ومازالت تطلع لي هذي الحبوب
ارجوك اختي العابدة 777رررررررررررررررررررررررررررردي علي عااااااااااااااااااااجل:confused-
العابدة777
العابدة777
" أختي عابدة " الكريم هذا ينفع للي تكون الحبوب عندها داخل البشرة وعلى شكل اكياس دهنيية ومايطلع لها رأس لان المشكلة هذي عندي ومتعبتني والكريم هذا يقشر يعني مثل رتنA مثل ايش بالضبط ممكن تشرحين او تقولي المكونات وعلى فكرة انا استخدم حبوب الرواكتان ومازالت تطلع لي هذي الحبوب ارجوك اختي العابدة 777رررررررررررررررررررررررررررردي علي عااااااااااااااااااااجل:confused-
" أختي عابدة " الكريم هذا ينفع للي تكون الحبوب عندها داخل البشرة وعلى شكل اكياس دهنيية ومايطلع...
شوفى حبيبتى نجديه بقوه اولا حارد عليكى خطوه حطوه
من حوالى عشرين سنه وصفه الدكتور الظواهى الكبير الله يرحمه لبنت فى العائله بعد اداخت السبع دوخات مع الدكاتره والوصفات ومن يومها اى احد من العئله او حتى نسمع انه يعانى من حب الشباب نصفه له كمان عن تجربه مع اولادى الله يحفظ لي ويحفظ للكل
ابنى الاكبر استعمله بمجرد ما بدات تظهر الحبوب ويمكن كرر الزجاجه مرتين لا اتذكر لان ابنى الاكبر فى خامسه طب
وابنى الاصغر وهو فى اولى كليه بدا يظهر عنده فى الثانوى وعلى وفورا استعمله وعلشان حبيبتى حب الشباب معدى يعنى لو واحده من اصحابك عندها وقامت بتقبيلك وانتى كانت بشرتك عندها قابلية العدوى سوف تلقطى منها
انا طولت عليكى
قولى كفايه رغى وهاتى المفيد
المفيد هو بيقضى على الجراثيم التى فى البشره كمان يقضى على الدهون التى فى البشره وهو مفيد فى كل حالات حب الشباب وان شاء الله اكن قدرت افيدك وانا مستعده لاى سؤال