ارز باللبن/4 كيلو من الارز المصرى <<<<< حوالى كوب ونص ارز
هل المقدار دة مظبوط ولا غلطة مطبعية؟
حاجة تانية نفسى اعرفها وحد يجاوبنى عليها
بسمعها دايما
يعنى اية كلمة (نفس) يعنى نقول مثلا فلانة نفسها حلو فى الاكل؟
يعنى اية
ولكى كل الشكر على مجهودك الرائع
09-07-1428 هـ, 02:51 صباحاً
 
ابوة يا نوشا برافوا عليكى فى غلطة مطبعية هو بس 2/1 1 (كوب) وسمحينى وتانى حاجة يعنى كل واحدة بتعرف تطبخ وتكون متمكنة بيقولوا عنها نفسها حلو
09-07-1428 هـ, 09:19 صباحاً
 
0وهو في احلى من الاكل المصري


وعلى قولة المثل اسأل مجرب ولاتسأل طبيب






ههههههههههههههههههه











الله يعطيك العافية
09-07-1428 هـ, 11:58 صباحاً
 
على رايك وشكرا وربنا يجبر بخاطرك
09-07-1428 هـ, 04:47 مساءً
 
الاكل المصرى واااااااااو شكرا لك سمر
10-07-1428 هـ, 09:48 صباحاً
 


الساعة الآن 08:27 .