مشمشة اسكندرانية
بصى يا ستى حضانة بجز بنى اللى قدام سعودىوواسعه بس مفيهاش جاردن بس بيقولو انهم بيجهزواوواحده اكبر وفيها جاردن هينقلو فيها بعد العيد و سعرها 380 وبيعلمو فيها عربى وانجليزى وفرنساوى ودين وموسيقى

يا ريت تقوليلى فين toy&joy بالضبط علشان اروحها لان اهم حاجة عندى هى النظافه لانى اول مره هسيب بنتى وخايفه عليها جدا
NICEMONY
NICEMONY
بصى يا ستى حضانة بجز بنى اللى قدام سعودىوواسعه بس مفيهاش جاردن بس بيقولو انهم بيجهزواوواحده اكبر وفيها جاردن هينقلو فيها بعد العيد و سعرها 380 وبيعلمو فيها عربى وانجليزى وفرنساوى ودين وموسيقى يا ريت تقوليلى فين toy&joy بالضبط علشان اروحها لان اهم حاجة عندى هى النظافه لانى اول مره هسيب بنتى وخايفه عليها جدا
بصى يا ستى حضانة بجز بنى اللى قدام سعودىوواسعه بس مفيهاش جاردن بس بيقولو انهم بيجهزواوواحده اكبر...
ميرسي لاهتمامك يا جميل
بس انا برضه عايزة اعرف مكان الحضانة التانية(kids park) فين بالظبط
لو عرفتي يا ريت تقوليلي لاني ناوية انزل يوم مخصوص الف عليهم اشوفهم
و اي حد تاني يا جماعة يعرف يا ريت يشاركنا
NICEMONY
NICEMONY
ميرسي لاهتمامك يا جميل بس انا برضه عايزة اعرف مكان الحضانة التانية(kids park) فين بالظبط لو عرفتي يا ريت تقوليلي لاني ناوية انزل يوم مخصوص الف عليهم اشوفهم و اي حد تاني يا جماعة يعرف يا ريت يشاركنا
ميرسي لاهتمامك يا جميل بس انا برضه عايزة اعرف مكان الحضانة التانية(kids park) فين بالظبط لو...
بصي يا ستي
joys and toys اول شارع يمين بعد فلوريدا مول
قبل اخره بشوية هتلاقيها علي ايدك الشمال و بصراحة انا شايفة ان النظافة متوفرة في معظم الحضانات الكبيرة دلوقتي
لان دي اهم حاجة تؤثر علي سمعة الحضانة
NICEMONY
NICEMONY
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NICEMONY
NICEMONY
انتي فين يا مشمة اسكندرانية
رحتي و لا لأ
طمنيني