السلام عليكم

هلا بيك أختي

اعتقد يصعب على المساهم السعودي المساهمه في شركاتكم

لان هناك عوائق وبعض الظروف الذي تصعب على اغلب المستثمرين او صغار المستثمرين المشاركه معكم .

لان الشركه خارج نطاق دول الخليج فيصعب ذالك
( الطريقه غير قانونيه أختي, ولا تحفظ حقوق المساهمين )
كيف يتم المساهمه ارسال صوره اثبات وتلفون وفلوس الى بلد ثاني ؟؟!!
اتمنى لكم التوفيق والسداد و***** الله تحصلون مساهمين

موفقه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة شكرا لكل من ردت على الموضوع وبالنسبه للاخ مستثمر عملات المفروض تقرأ الموضوع كويس وبعدين ترد صورة الأثبات ورقم التليفون دا مشروع تانى خالص خاص بتمويل المصريين أصحاب المشاريع فقط أما بالنسبه لشركة المساهمه فأنا مش اول شخص يعمل هذا النظام وليس فى أى صعوبة ان المساهم يكون من اى دوله ومين قال ان الطريقة غير قانونيه ولا تحفظ حقوق المساهمين هو انا طلبت فلوس أحنا بنحصر عدد الماهمين الأن وعند أكتمال العدد هنمشى فى الأجراءات وكل الى هيشترك هيضمن حقه القانونى بما يرضى الله مره تانيه أباه أقرأ الموضوع كويس وبعدين رد وشكرا على مداخلتك مره تانيه أما بالنسبه للأخت مرسى الشوق ربنا يسهل ويبدا المشروع قريبا بس نكون المساهمين وناخد أجراءات بناء المصنع وأديكى شايفه كل الى يرد بدل مايشجعك يفتى غلط وشكرا على قرائتك موضوعى مرسى الشوق ومرحب بيكى
المفروض مثل هذي المشاريع تكون بعيده عن النت

لانه صار ت مثل هذي المواضيع مريبه

لحد يزعل مني بعد فضيحة الشوق الجنوبي في هذا المنتدى ونصبت على بنات في منتديات ثانيه محد يثق في احد

رأيي

عدسات فريش لوك الاصليه

تمتعي بشعر لامع وصحي

لبياض ونعومه فائقه دلكة الفواكة برائحة ولا اروع

خاتم ايف سان لوران

للأتصال او الوتس اب

0541591543
الله يوفق الجميع استخير وارجع لك
الرجاء الدعاء لي بالفرج وتسهيل أموري
شكرا على مداخلتك أنا وعيالى ايه حكاية الشوق الجنوبى دى دى تانى مره النهارده حد يجيب سيرتها بس ليه تشبهينى بيها ان بعض الظن أثم عندك حق فى عدم الثقه وفى حالة عدم ثقتك فى حد ماتدخليش معاه فى موضوع لكن تظنى فيه سوء حرام لو تعرفينى ماكنتيش قلتى كده كان اولى انك تفهمى المشروع الأول وتناقشينى وبعدين تستخيرى زى ماهتعمل الأخت أم جمون ومرمور ودا فعلا أفضل شىء فى بداية الدخول فى أى مشروع والناس كلها مش زى بعضها حرام نرمى الصالح بالطالح وبعدين ليه الأمور دى تكون خارج النت فقط النت دلوقت وسيله للتثقيف والشغل والتجاره والا ماكانش حضرتك دخلتى هذا المنتدى وخاصتا قسم سيدات الأعمال هو حاليا فى ناس هتشترك معايا من خارج النت ولكن زى ماوضحت لحضرتك مجتمع النت باه دلوقت ملىء بالطموحين والعقول المتفتحه الى سهل الواحد يجتمع بيهم وبيوفروا الوقت لان مش كل الى حواليكى طموحين مثلك وانا ماطلبتش فلوس من حد حاليا هنحصر عدد المساهمين الجادين بعدين ندخل فى التفاصيل والضمانات القانونيه وبعدين ربنا مابيرضاش بالظلم والى بينصب على حد هيروح من عقاب ربنا فين وشكرا على مدخلتك ومرحب بيكى وأرجو ما اكنش طولن عليكى بس ممكن حد يحكيلى عملت ايه الشوق الجنوبى دى

الساعة الآن 10:04 .