مدام وائل
مدام وائل
حبيبتى

انا امبارح كنت بافكر فى نفس السؤال عايزه اعمل سمبوسة فى البيت والفها بطريقة لف الجاهزة ومش عارفه هتنفع ولا لاء

ياريت لو حد جرب يقولنا
#خلود#
#خلود#
حبيبتى انا امبارح كنت بافكر فى نفس السؤال عايزه اعمل سمبوسة فى البيت والفها بطريقة لف الجاهزة ومش عارفه هتنفع ولا لاء ياريت لو حد جرب يقولنا
حبيبتى انا امبارح كنت بافكر فى نفس السؤال عايزه اعمل سمبوسة فى البيت والفها بطريقة لف الجاهزة...
susu1416 جزاكي الله خير بس انا ما عندي القطاعه اوالاله كنت بدي طريقه التقطيع اليدوي بارك الله فيك بكفي انك عبرتيني
صافي الود جزاكي الله خير على الطريقه والرابط وبأذن الله رح أجربها والف شكر لك
gwory جزاك الله خير على المرور بس سؤالي كتير واضح لو انك دققتي بالمكتوب انا بدي اعرف طريقه فرد ولف عجينه السمبوسه اللي بتعمليها بالبيت
مدام وائل جزاك الله خير على المرور وما زلنا ننتظر مشاركات باقي البنات يمكن في حدا يقدر يعطينا طريقه فرد ولف زي الجاهزه
الله يوفق كل اللي مرت بموضوعي ورمضان كريم للجميع واتمنى اني ارى مزيد من المشاركات :)
ترنيمة
ترنيمة
gwory gwory :
لا تزعلين اختي.....بس سؤالك مو واضح.... انت تسألين عن العجين كيف يتسوى....وأي عجين تقصدين رقاق السوق أو عجين البيت..... ولا تقصدين كيف يطلع شكل العجين مثلث
لا تزعلين اختي.....بس سؤالك مو واضح.... انت تسألين عن العجين كيف يتسوى....وأي عجين تقصدين رقاق...
#خلود#
#خلود#
ترنيمة جزاك الله خير على المرور بس سؤالي كتير واضح لو انك دققتي بالمكتوب انا بدي اعرف طريقه فرد ولف عجينه السمبوسه اللي بتعمليها بالبيت
زائرة
خلود صعب الشرح بالكتابة لازم صور